Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki klient nasz Pan

Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać
2024-03-08 13:43:03

Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży.

Artykuł Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać
Ocena 360 stopni: Przewodnik dla nowoczesnych organizacji
2024-02-19 20:09:40

W epoce ciągłych zmian, skuteczne zarządzanie talentami jest kluczowe dla sukcesu każdej nowoczesnej organizacji. Ocena 360 stopni jest metodą, która zdobywa uznanie za swoją zdolność do promowania samoświadomości i rozwoju zawodowego pracowników, oferując jednocześnie wszechstronny wgląd w ich wyda

Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
2023-04-27 15:18:21

Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami.

Artykuł Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
2020-07-03 15:25:42

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie.

Artykuł JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
2018-08-02 14:57:30

"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach.

Artykuł SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
2018-05-09 18:17:58

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund?

Artykuł PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
5 ważnych elementów w nowej pracy
2018-01-24 09:08:50

Wyobraź sobie, że jestem nowym sprzedawcą w Twojej firmie. Jestem podekscytowany, chętny i ambitny. Chcę odnieść sukces w tej pracy. Mam młodą rodzinę do wyżywienia, hipotekę do zapłaty lub mam na oku nowy samochód. Jestem zmotywowany.

Artykuł 5 ważnych elementów w nowej pracy
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta

stron: 1 2 330

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń klient nasz Pan

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.